ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
باسمه تعالی
سازمان آموزش و پرورش استان گیلان
اداره ی آموزش و پرورش شهرستان تالش
کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره ی ابتدایی
فرم بازدید از کلاس
نام و نام خانوادگی معلم: نام آموزشگاه: شهری * روستایی * مختلط * پسرانه * دخترانه * چند پایه * ترکیب پایه ها: پایه ی مورد بازدید: تعداد دانش آموزان: سابقه ی تدریس: مدرک تحصیلی : تاریخ: سال تحصیلی: 93- 1392
موضوع |
شاخص بازدید |
خیلی خوب |
خوب |
درحدّانتظار |
نیازبه تلاش بیش تر |
تدریس معلم |
میزان تهیه و به کارگیری ابزار ها و مواد آموزشی مناسب |
||||
میزان توجه به مراحل اجرای تدریس(مقدماتی،یاددهی و یادگیری،پایانی) |
|||||
خلاقیت در تدریس |
|||||
میزان مشارکت دانش آموزان در حین تدریس |
|||||
میزان تسلط معلم به تدریس |
|||||
تقویت روحیه ی پرسشگری در فراگیران |
|||||
میزان ارتباط دادن مفاهیم درسی به زندگی روزمره |
|||||
میزان استفاده از الگوها و روش های نوین تدریس |
|||||
شیوه ی ارزش یابی معلم ازدانش آموزان |
میزان استفاده از ابزارهای سنجش مشاهده ای (چک لیست،درجه بندی رفتارورویدادنگاری) |
||||
درج ارزشیابی دانش آموزان به صورت توصیفی در دفتر ثبت شاخص ها |
|||||
میزان توجه به نوشتن بازخورد در دفتر ثبت شاخص ها |
|||||
میزان استفاده از انواع ارزش یابی |
|||||
میزان توجه به شناسایی نقاط قوت و ضعف شاگردان |
|||||
ابتکار و خلاقیت در ارزش یابی |
|||||
بررسی فعالیت های دانش آموزان |
میزان توجه به تنوع در ارائه ی تکالیف( فردی،گروهی و عمومی) |
||||
میزان تناسب فعالیت ها با اهداف کتاب درسی |
|||||
میزان هدایت دانش آموزان برای چگونگی انجام فعالیت |
|||||
میزان بررسی تکالیف دانش آموزان |
|||||
توجه به انواع تکالیف از نظر محتوا (تمرینی، بسطی و امتدادی، آماده سازی و خلاقیتی) |
نام و نام خانوادگی معاونت آموزشی اداره:
نام و نام خانوادگی کارشناس گروه های آموزشی و تکنولوژی اداره:
نام و نام خانوادگی سرگروه پایه ی پنجم ابتدائی تالش :
نام و نام خانوادگی آموزگار مربوطه:
نام و نام خانوادگی مدیر دبستان: