معلم و شاگرد
معلم و شاگرد

معلم و شاگرد

تقدیر و تشکّر به خاطر کسب موفقیت در عملکرد سرگروه های آموزشی پایه ی پنجم استان گیلان

به نام یزدان پاک

با عرض ادب و احترام به ساحت مقدّس امام عصر ( عج ) و احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدّس به استحضار می رساند کسب عنوان رتبه ی اوّل سرگروه های آموزشی پایه ی پنجم ابتدائی در استان گیلان بی شک مرهون الطاف پروردگار متعال و همّت و تلاش بی وقفه ی همکاران عزیزم در پایه ی پنجم شهرستان تالش و حمایت های همکارانم در اداره ی متبوعه می باشد. لذا بدینوسیله از زحمات بی شائبه ی کلیّه ی عزیزان که این حقیر را در طول سال تحصیلی 93-92یاری نمودند بی نهایت تشکّر و قدردانی نموده و امیدوارم در سال تحصیلی آینده نیز هم چنان مارا در اجرای برنامه های محوّل یاری نمائید. هم چنین جا دارد از حسن نیّت سرگروه های محترم پایه ی پنجم استان گیلان و تیم داوری بررسی عملکرد سرگروه ها که در طول سال تحصیلی گذشته زحمات فراوانی را متحمل شدند به ویژه جناب آقای نجف شیرزاد نهایت تشکّر و قدردانی را نموده و آرزوی توفیق روزافزون برایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.    من ا... توفیق

سرگروه پایه ی پنجم ابتدائی شهرستان تالش/ مسعود علائی 

موفقیت سرگروههای آموزش ابتدایی تالش در استان گیلان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تالش با اعلام نتایج ارزیابی از عملکرد گروههای آموزشی سال تحصیلی93-92 از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان سر گروههای تالشی حائز رتبه های برتر شدند.




بر اساس این بخشنامه آقای مسعود علائی سرگروه آموزش ابتدایی پایه پنجم با 100 امتیاز رتبه اول ، آقای نازعلی مرادی سرگروه آموزش ابتدایی پایه چهارم با 100 امتیاز رتبه اول ، آقای رسول عابد زاده سرگروه آموزش ابتدایی پایه دوم با  97 امتیاز رتبه دوم استانی  را  کسب کردند.

 گفتنی است شهرستان تالش 2685 فرهنگی شاغل وبیش از 35 هزار دانش آموز دارد.

منبع خبر :   روابط عمومی آموزش و پرورش تالش

پیام تبریک به مناسبت روز عید سعید فطر

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان


  و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...


مسعود علائی-سرگروه پایه ی پنجم ابتدائی-شهرستان تالش