ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
به نام خدا
دانستنی هایی درمورد پوشه کار:
1- برگه های مربوط به فهرست محتوا باید به آموزگار سال بعد تحویل داده شود.2- پوشه کار دانش آموز در ارزیابی توصیفی ، مانند یک جورچین ، مجموعه ای از نمونه فعالیت ها و آثار یادگیری دانش آموز است که به صورت مدون گردآوری شود. به طوری که بتوان یک تصویر کامل و روشن از عملکرد دانش آموز به عنوان یک یادگیرنده به نمایش گذاشت.3- موضوعاتی که می توان در پوشه کار نگه داری کرد؛ نمونه ای از فعالیت های داخل و خارج از کلاس به همره چک لیست آنها – نمونه آزمون های عملکردی و مداد کاغذی با چک لیست آنها – نمونه املا – جمله نویسی – فعالیت های گروهی و چک لیست آنها – آثار هنری دانش آموز – گزارش های علمی دانش آموز – ثبت اظهار نظرها در مورد رفتار دانش آموز – تشویق ها 4- لزومی به گرد آوری تمام آثار دانش آموز در پوشه کار نیست، بلکه باید با توجه به انتظارات آموزشی، منتخبی از آثار در پوشه کار نگه داری شود.5- از قرار دادن دست سازه های حجیم در داخل پوشه کار خودداری شود.6- آثار با توجه به ماده درسی در بخش های مجزا نگه داری شود.7-آثاری که در پوشه کار قرار می گیرد باید دارای تاریخ بوده و با امضاء و نظر معلم ثبت شود.8- پوشه کار دانش آموز باید در جلسات دیدار با اولیا در اختیار آنها قرار گیرد و در صورت تمایل نظرات اولیا در جای مناسبی با تاریخ و امضاء ثبت شود.9- پوشه کار بهتر است که در پایان سال تحصیلی در اختیار دانش آموز قرار گیرد.10- برای فعالیت های گروهی نیز می توان پوشه کار در نظر گرفت. تهیه و تنظیم : مسعود علائی- سرگروه پایه ی پنجم ابتدائی- تالش